”Det gode selskap” av Nils M. Apeland

UTSOLGT – kan ikke lenger bestilles.

Det gode selskap

”Det gode selskap” er en praktisk innføring i hvordan virksomheter kan bygge og bevare et godt omdømme. Boken gir blant annet svar på:

  • Hvilke gevinster gir et godt omdømme?
  • Hvordan starte omdømmearbeidet innenfra?
  • Hvordan kartlegge virksomhetens omgivelser?
  • Hvordan forsterke omdømmet gjennom media?
  • Hvordan forhindre omdømmetap ved krise?
  • Hvordan måle og utvikle omdømmet systematisk?

Boken er lettlest og konkret. Over 100 eksempler og historier fra norsk og internasjonalt næringsliv illustrerer viktige poeng.

”Det gode selskap” er spennende lesning for engasjerte ledere og medarbeidere. Boken vil være et nyttig verktøy for alle som vil forbedre omdømmet for sin virksomhet. En bok du vil få nytte av umiddelbart!

Les omtale av boken her eller last ned utdrag fra boken:
Kapittel 1 utdrag

Kapittel 4 utdrag